Fibromyalgie
Fibromyalgie site Lid worden  l  Agenda  l  Archief  l Contacteer VLFP

Fibro forum  Sitemap   FAQ   Zoeken  
Dit is het oude fibroymalgie forum van V.L.F.P. Hier kunt u enkel nog de berichten nalezen.
Om te registreren, deel te nemen en vragen te stellen, ga naar ons nieuwe forum www.vlfp.be/cvs 

actie voor DJEMBIE

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Fibromyalgie forum forum index -> Fibro Partners
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
witseke
Forum Lid

Woonplaats * : Brasschaat

BerichtGeplaatst: Vr 26 Feb 2010 13    Onderwerp: actie voor DJEMBIE Reageer met quote

Beste mensen, als we nu eens allemaal een centje bij zouden dragen??? Voor Djembie en haar zoon?? Wie wil er meedoen? Al is het maar 1 euro. vele euro's helpen! Als jullie akkoord zijn kunnen we het verder bespreken.
witseke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
witseke
Forum Lid

Woonplaats * : Brasschaat

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mrt 2010 13    Onderwerp: geen reactie Reageer met quote

aangezien er geen reactie komt voor de actie van DJEMBIE, zal ik de vraag niet meer stellen. Sad
Misschien was ik weer een beetje te menselijk....
Naar boven
ellenjoan
Bronzen lid

Woonplaats * : Spanje

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mrt 2010 21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat je hen meer kan helpen als iemand ze steunen kan bij hun raadsman zodat er werk wordt gemaakt van die voorschotten.
Jammer genoeg woon ik in het buitenland en kan daar dus niet helpen. Ik heb wel geprobeerd uit te leggen in een bericht.

Succes !
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Fibromyalgie forum forum index -> Fibro Partners
Pagina 1 van 1

Ga naar: