| | Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ellenjoan Bronzen lid
|
Geplaatst: Wo 11 Nov 2009 23 Onderwerp: Ik voel me goed dankzij nieuwe therapie ! |
|
|
Ik kan het niet anders zeggen...dan ...ik voel me goed....
Ja ik weet het...ik was een hele tijd stil. Na de laatste OP van juli heb ik ontzettend veel pijn gehad en echt afgezien....2keer terug opgenomen geweest omwille van onhoudbare pijn aan de plaats die geOPd was geweest.
In augustus heb ik dan nog eens +30% van mijn haar verloren, wat een reactie zou zijn geweest op de ondraaglijke pijnen van juli.
Uiteindelijk heb ik in augustus via via een therapie ontdekt in het verre Australië. Het is een therapie die hier nog niet gekend is, maar in AMerika en Australië al op duizenden mensen (en dieren (paarden&honden)) met succes is toegepast.
In augustus vroeg ik hem om raad en maakte een lijste van mijn problemen (fibro, ME, psoriasis, carpaal tunnelsyndroom, darm, maag,....etc...).
Nou die man heeft me beloften gemaakt en aldus het ik zijn toestelletje gekocht...
Ik geraakte er zo van geïnteresseerd dat ik ondertussen in oktober zelfs cursussen ben gaan volgen in het buitenland.
Ondertussen heb ik al 17 dagen niets meer geslikt...niets voor de pijn, niets voor de spasmen, niets voor de fibro,niets voor al de rest...gewoonweg niets)
Nou je kan niet geloven hoe gelukkig ik ben....
Komende week ga ik nog eens terug naar de UK want ik wil mij hierin perfectioneren zodat ik al die info kan verspreiden voor de andere chronisch zieken. Ik weet immers hoe jullie je voelen want ik ben één van jullie !
Ondertussen ben ik bezig met het maken van een website waar alle info terug te vinden zal zijn.
En in januari kom ik naar België om informatiedagen te houden...enkele mensen met reuma willen zien en voelen hoe het werkt. Want deze behandeling is om zelf thuis te doen...Wanneer je er ook maar behoefte aan hebt.
Misschien kan ik de forumleider uitnodigen om naar de informatiedag te komen. Dan kan zij jullie erover inlichten.
Ondertussen geniet ik verder van een "draaglijke situatie"...Nooit gedacht dat ik dat nog zou kunnen zeggen Ik zit trouwens nu al meer dan een jaar thuis.
Ik denk dat ik binnen dit en een maand vrijwillig terug aan de slag ga...Ik voel me goed !
Laatst aangepast door ellenjoan op Zo 15 Nov 2009 21, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
An Zilveren lid
|
Geplaatst: Do 12 Nov 2009 13 Onderwerp: |
|
|
WOOOOOOW zoiets is super om te lezen! Geniet ervan zou ik zeggen en houd ons zeker op de hoogte Je hebt mijn interesse ook wat geprikkeld  |
|
| Naar boven |
|
 |
tricy Zilveren lid
|
Geplaatst: Za 14 Nov 2009 20 Onderwerp: |
|
|
| ik hoop echt dat het blijft duren!! Maar kost het veel? |
|
| Naar boven |
|
 |
senna Bronzen lid
|
Geplaatst: Zo 15 Nov 2009 16 Onderwerp: |
|
|
Dat is nog eens goed nieuws !
Geniet  |
|
| Naar boven |
|
 |
ellenjoan Bronzen lid
|
Geplaatst: Zo 15 Nov 2009 21 Onderwerp: |
|
|
| tricy schreef: |
| ik hoop echt dat het blijft duren!! Maar kost het veel? |
Kijk ik ga eerlijk met jullie zijn en verwacht dezelfde eerlijkheid van jullie...
Ik zit al een hele tijd hier op t forum...van voor ik definitief wist dat ik fibro en ME had...men was toen volop onderzoeken aan het doen.
Mijn "toestand", syndromen en klachten bestonden al vele jaren maar als zelfstandige ben je ook alleen maar op jezelf aangewezen en dus slikte ik maar tegen de pijn en voor andere zaken, en werkte verder totdat ik mijn rug nu een jaar geleden brak na een val van mijn paard.
Ik heb naar oplossingen gezocht, het internet afgestruind en geprobeerd wat er te vinden was, alle snufjes bij de kinesist, chiropracter etc. inbegrepen.
Maar na ondermeer dan 200 kine behandelingen en enkele OP's was er amper tot geen beterschap.
Toevallig heb ik deze zomer dus de "Photonic Therapy" gevonden via een verwijzing van een Amerikaans paardenforum. Linda Parelli had een val gehad met haar paard en lag in t ziekenhuis met een gebroken rib enzo. Zij gebruikte de torch en de pijn werd hierdoor zo verminderd dat ze de volgende dag t ziekenhuis verliet....De artsen/verpleegsters konden het niet geloven dat ze niet verging van de pijn...
Nou ik was dus direct geïnteresseerd en zocht er alles over op op t internet en nam contact met de uitvinder in Australië.
Wat zo verbluffend was, was dat ik niet een persoon kon vinden op t internet die zei dat het niet werkte...iedereen was supercontent.
In de reguliere geneeskunde hebben ze nog 5 OP's bij me gepland: 2 knieprothesen (heb 4de graads condromalacia rotuliana), carpaaltunnelsyndroom in rechterpols, verplaatsing van zenuw in linkerelleboog en het plaatsen van een metalen plaat+ vastvijzen van alle lumbaren (mijn L4 breuk in de rug heeft zich nooit geconsolideerd).
Ik heb de Australische dokter gevraagd wat hij voor mij kon betekenen wat betreft de ziekten die ik heb en de geplande OP's. Hij garandeerde me dat ik zekers niet geopereerd zou moeten worden voor het carpaal tunnelsyndroom (en nog veel meer) en dat alleen was voor mij voldoende om aan de slag te gaan met zijn behandeling.
Ik heb wel toen het volledige pakket gekocht "the works" genaamd om alzo ook mijn paaarden en honden te kunnen behandelen (hebben arthritis enzo).
De prijs is aanzienlijk enerzijds vooraleer je het geprobeerd heb....maar eens je t effect hebt gevoeld en eindelijk eens een dag zonder pijn hebt, medicatie kunt verminderen, je beter gaat voelen etc....dan is het echt veel te goedkoop.
Het basispakket, dus voor enkel gebruik bij de mens kost iets van een 445 € of de prijs van 6 weken kiné aan 2x per week...
Ik gebruik hem elke dag: vandaag bijvb de standaardbehandeling die je om de 2-3 dagen doet + de punten voor mijn knieënprobleem + voor psoriasis + alle littekens.
Vanavond voor t slapengaan doe ik nog de punten voor slapeloosheid (insomnia)...Weet je eigenlijk wat het betekent als je na meer dan 20 jaar eindelijk nog eens een nacht rustig kunt doorslapen ? Onbetaalbaar.
Nog steeds geen enkel medicijn gebruikt (geen duloxetina (in formule voor fibro), geen sirdalud (was voor de nachtelijke spasmen enzo), geen lanzoprazol (maagprobleem), geen grammen paracetamol per dag, zelfs geen neusdruppels meer...
Natuurlijk voel ik nu en dan even een pijnscheut als ik gewoon teveel doe...soms ga ik nog teveel over mijn grenzen...
De behandeling maakt geen supervrouw van je...maar vermindert de pijn, versterkt het immuunsysteem en geeft je lichaam de kans om terug in te grijpen en weer aan de slag te gaan om de mankementen te herstellen.
Ik geef jullie t adres van de website....Daar kan je de wetenschappelijke kennis terugvinden.
www.photonictherapy.be
en die van Dr. Mclaren
http://www.photonictherapy.com.au/how.htm
Ik zie het als mijn taak om mijn "lichtpunt" met de wereld te delen en om zoveel mensen die chronisch ziek zijn en als alles tevergeefs hebben geprobeerd, in te lichten van het bestaan van de Photonic Therapy.
Dr. McLaren heeft nooit de tijd genomen om zijn website te vertalen...
Alles wat er te vinden was op t internet was enkel en alleen in t Engels.
Ik zie het als mijn taak om het te vertalen zodat iedereen die zo lijdt of geleden heeft als ik weet dat het anders kan.
Ik zal ook aanwezig zijn tussenpersoon om uw vragen te richten aaan Dr. McLaren. Hij geeft niet alleen een garantie van 3 jaar op de torch. Bovendien geeft hij advies zolang zijn producten via zijn officiele of de door hem goedgekeurde websites zijn gekocht (er zijn idd. namaakprodukten in de USA).
Mijn professionele carrière ligt totaal in een andere branche maar dit moet ik delen.
En zeg nou zelf...als het niet zou werken dan zou ik de verwijzing toch allemaal anoniem doen hé...Ik ga mijn goede naam toch niet laten vernietigen omwille van een product...tenzij ik er volledig in geloof en mijn leven terug een zin heeft gekregen.
Je doet ermee wat je wilt Binnen dit en onafzienbare tijd zal ook de kinesist deze therapie gaan toepassen, net zoals ze dat in de USA en Australië doen...Alleen dan moet je weer per zitting gaan betalen, terwijl deze behandeling ervoor is gemaakt om zelf op jezelf zonder enig gevaar toe te passen, wanneer je wilt. Het is ook veilig voor kinderen...het is immers geen laser !
Wauw dit is een beetje lang geworden.
Op de website staat ook een deel van de lijst van wat je kan behandelen. Heb je een vraag over een ziekte/toestand/syndroom dat er niet bijstaat, stel me dan de vraag en ik antwoord je wel.
Veel leesplezier !  |
|
| Naar boven |
|
 |
Toerist567 Aspirant lid
|
Geplaatst: Ma 16 Nov 2009 1 Onderwerp: |
|
|
Merci van de info.
Ben niet zo sterk in veel teksten lezen.
Maar heb toch een poging gewaagd.
Ik las daar het volgende ergens op één van die sites die je door gaf :"Het is eerder een aanvullend dan een alternatief systeem "
Als ik het goed begrijp is het dan een aanvulling op een andere methode ?
En is de behandeling alleen op zich onvoldoende ?
Of hoe moet ik dat zien ?
Stond onder die foto van die "laserpen" (als ik dat zo mag noemen).
| ellenjoan schreef: |
[kost iets van een 445 € of de prijs van 6 weken kiné aan 2x per week...
|
Is wel een dure kiné.
Of vergis ik mij ?
6 * 2 zijn 12 beurten
12 beurten aan 5 euro is toch nog maar 60 euro of niet ? |
|
| Naar boven |
|
 |
ellenjoan Bronzen lid
|
Geplaatst: Ma 16 Nov 2009 20 Onderwerp: |
|
|
| Toerist567 schreef: |
Als ik het goed begrijp is het dan een aanvulling op een andere methode ?
En is de behandeling alleen op zich onvoldoende ?
Of hoe moet ik dat zien ?
Stond onder die foto van die "laserpen" (als ik dat zo mag noemen).
| ellenjoan schreef: |
[kost iets van een 445 € of de prijs van 6 weken kiné aan 2x per week...
|
Is wel een dure kiné.
Of vergis ik mij ?
6 * 2 zijn 12 beurten
12 beurten aan 5 euro is toch nog maar 60 euro of niet ? |
Dag Toerist, ik had vanochtend al een lang antwoord opgemaakt...maar blijkbaar ging er iets fout met de internetverbinding hier en was ik alles kwijt...
Hmhm, nu nieuwe poging
Het is idd. een aanvulling op de reguliere geneeskunde en heeft tot doel om de eigen capaciteit van het lichaam te stimuleren om pijn te verminderen, het immuunsysteem te versterken en de genezing te bevorderen.
En alzo ga je dan zelf kunnen afbouwen met pijnstillers en andere medicatie etc...bijvb.
De bedoeling is dat nadat de arts je gediagnosticeerd heeft, bijvb hoge of lage bloeddruk...je dan die punten gaat behandelen en zult zien dat je bloeddruk zich terug zal stabiliseren.
Of als een een verkoudheid krijgt of keelpijn hebt, een lopende neus , een brandwonde etc...; je direct de torch gebruikt zonder tijd te verliezen en direct je lichaam stimuleert tot herstel.
Het is geen wondertoestel...als je zoals in mijn geval L 4 gebroken hebt dan heb je nog steeds de reguliere geneeskunde nodig om vaststellingen te doen en een eventuele OP als er versplintering is bijvb.
Het is absoluut GEEN laserpen
Lees dit even:
http://www.photonictherapy.be/home/photonic-therapy/hoe-werkt-het
Een laser is gevaarlijk voor de ogen en kan brandwonden veroorzaken. Deze torch is geen laser en wordt ook niet warm...
Meestal zijn slechts zes tot acht sessies nodig, behalve in geval van chronische situatie. en hoe langer de aandoening bestaat, hoe groter het aantal sessies dat nodig zullen zijn. Maar omdat de behandeling volkomen veilig en pijnloos is, zijn langere behandelingstijden mogelijk.
De McLaren Photonic Therapy eenheid, heeft op zich geen genezende kracht van welke aard ook, en geen enkele aanspraak als zodanig wordt gedaan noch geïmpliceerd.
Ik betaal bij de kine/chiropractor 25 € per behandeling. Daar komt de mutualiteit niet in tussen want speciale behandeling.
En als ik me goed herinner had je in België toch ook maar een beperkt aantal behandelingen per jaar waarin tussenkomst was, niet ?
Ik heb al 100den behandelingen achter de rug....doch slechts 1 in de laatste maand, dus mijn pakket is al bijna terugbetaald  |
|
| Naar boven |
|
 |
zwerfkatje Forum Writer
|
Geplaatst: Di 17 Nov 2009 0 Onderwerp: |
|
|
het is niet goedkoop, maar infeite ook niet duur. Het is te zien hoe je het bekijkt.
Als ik alles uitreken wat ik al gespendeerd heb aan voedingssupplementen, kruiden, kini, acupunctuur, osteopaat, kruidendokter..enz dan zit ik al aan een behoorlijk bedrag. Moet er ook bijzeggen dat ik wel veel beter geworden ben.
Maar wil nog altijd mijn ultime gezondheid terug.
Ga dat eens voorleggen aan mijn huisartse, ze doet ook acupunctuur.
maar ik ben er wel voor te vinden. |
|
| Naar boven |
|
 |
Toerist567 Aspirant lid
|
Geplaatst: Di 17 Nov 2009 0 Onderwerp: |
|
|
Merci voor de uitleg
Jaja ik had dat al gelezen en wist wel dat het geen "laserpen" was, maar ik wist niet juist hoe ik het moest noemen......
Ik zelf ben nooit aan pijnstillers en dergelijke begonnen.
Ik volg de klassieke geneeskunde niet.
Zou kunnen dat de kiné beurten beperkt zijn.
Ik kom tot nu toe meer dan toe met mijn 60 beurten per jaar aan 5 euro (na tussenkomst ziekenkas)
Dat is inderdaad ook allemaal duur wat je daar op noemt zwerfkatje.
Het is inderdaad hoe je het bekijkt. |
|
| Naar boven |
|
 |
smurfie Erkend Forum Lid
|
Geplaatst: Zo 28 Feb 2010 21 Onderwerp: |
|
|
| Ik heb eens 5 maanden mij 'goed/op en top gevoeld' ik dacht dat ik er van af was. Ik was fier op het feit dat ik de 'juiste' weg had gevonden....en toen stak het spookje fibro weer de kop op....goeie en slechte perioden hé En vooral grenzen bewaken.... |
|
| Naar boven |
|
 |
|